برای ققنوس

مرسی ققنوس عزیز.بابت لینک و پشنهاد.اما میتونی اسمم پیشنهاد بدی و این که غیر از اونجایی که گفتی دیگه کجا؟کامنت بذار،اما تأییدش نمیکنم.بازم مرسی از لطفت.

پ.ن.مرسی از نظرت ققنوس عزیز.راستش اینایی که نوشتی خیلی‌پیچیده بودو سوات من به این چیزا قد نداد!آدرس 2بلاگی که دادی رو دیدم.خب همونطور که گفتی دیگه از این سرویس‌دهنده‌ها که مشکل دارن نمیخوام!نمیخوام اینجا توضیح بدم.این‌دفعه آدرس میلتو بذار اگه لازم شد و کاری داشتم برات میل بزنم.یه‌آدرس ازت دارم،اما باز بنویس که مطمئن شم همونه.بازم از وقتی که گذاشتی و اون کامنت بلندبالا رو برام نوشتی،ممنون.راستی بابت آرشیوم عذاب‌وجدان نداشته باش.مهم نیست.بزرگ میشم یادم میره!شاید کاری بود که دیر یا زود باید انجام میشد!تازه دارم فکر میکنم در اون یکی بلاگم تخته کنم!یعنی بالکل با کلیک روی دگمه حذف وبلاگ به همه‌چی خاتمه بدم!اینجا که به‌قول تو پوکید!نوبتیم باشه،نوبت اونجاست!