مستأصل شدم!

عاشق آهنگ آن‌د‌فلوره جنیفر شدم!یه‌قسمتش شبیه آهنگ لامباداس!اونجایی که اسم شهرا رو میگه خیلی تند میگه و من هرچی سعی میکنم هی جا میمونم!عجب روزی بود امروز!دیدین یه‌سری دارن راجع به یکی حرف میزنن و دعوا سر اونه بعد یهو یه‌بدبخت دیگه اون وسط گیر میفته؟!امروز برای من پیش اومد!یعنی دعوا سر یکی دیگه بود و یکی از همکارای مرد پررو که کارش گیر دادن به خانوماست منو با اون آدمی که همه از دستش ذلن مقایسه کردو من واقعاً دیگه قاطی کردم!چون بار اولش نبود این کارو میکرد و من قبلنم بهش هشدار داده بودم!امروز دیگه رسماً عصبانی شدم!و وقتی کارو داشتم میدادم به رئیسم گفتم:مسخره!اون تعجب کردو گفت:چی شده؟!گفتم:آقای ... هرچی از دهنش درمیاد میگه!ظاهراً وقتی اون رفته اتاق به گوشش رسوندن.به گوشیم زنگ زدو من قطع کردم.بعدم اس‌مس زد که خانم‌مهندس معذرت میخوام و اگر باز تکرار شد گردنم رو بزن ببخشید!!بعد که اتاق خالی شد یکی از همکارا بهم گفت که تقصیر خودته!انقد تهاجمی برخورد نکن!اون آدم مشکل داره.نباید اینجوری کنی.چنددقیقه‌ای حرف زد.میگفت:سرت به کار خودت باشه.تو اتاق باید چارچوب مشخص شه که دلیلی نداره هروقت آدم چیزی میخواد بخوره بلند شه و به همه تعارف کنه یا تو کارای دیگران دخالت!گفتم:تو دیدی از من صدا دربیاد؟گفت:نه!تو بحثا قاطی نشو!گفتم:دیدی من قاطی شم؟تا حد ممکن این کارو نمیکنم!میگفت:میدونم بازم کمش کن!دیروز هم تو مقصر نبودی.اما هر از گاهی که بهت تعارف میکنن یه‌لقمه بگیر قال قضیه رو بکن!گفتم:من از اول گفتم که دوست ندارم قاطی بشم و اون گوشه طبق برنامه هر روزم هروقت بخوام میوه میخورم هروقت بخوام غذا میخورم!گفت:میدونم.بهشون گفتی؟گفتم:چندبار!از دیروز فکر کردم شاید اگر اونروز که میخواستن اتاقمون رو بگیرن حرف نمیزدم و از اون اتاق میرفتم تا انقد اذیت نمیشدم!گفتم:ببین اینا 3نفری بودن تو اتاق با هم صبحونه و ناهار میخوردن.من نمیتونم من باید سرم به کار خودم باشه.اون گوشه نشستم و با کسی کار ندارم بهم گیر میدن!تا بیام خونه به حرفاش فکر کردم.گفتم:من سکوت میکنم یهو دیگه میبینم زیادی دارن پاشونو از گلیمشون بیرون میکنن برای همین بهشون تذکر میدم!حالا اون میگه تهاجمی برخورد میکنم!یادم فرت بگم داشتم میومدم رئیسم دم در اتاقمون بود باهاش خدافظی کردم خندیدو گفت:فلانی باهات کار داره!گفتم:من با اون کاری ندارم و از دفتر زدم بیرون!

نظرات 1 + ارسال نظر
Ng چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 11:52 ق.ظ

هم اتاقی بد مثل هم‌خونه‌ای و همسایه بد می‌مونه. خیلی خیلی بده! فکر کنم از همسر بد هم بدتر! از همسر می‌شه طلاق گرفت ولی با هم‌اتاقی و همسایه چه می‌شه کرد؟!!
خدا به تو صبر بده و به اونها شعور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد